sobota, 23 lutego 2013

Codziennie dostaje na moja poczte mailowa jakis Cytat. Mam ich juz setki lubie do nich wracac czytajac jednorazowo kilka lub kilkanascie. Dzis dostalam slowa ktore powiedzial Marek Twain "Spraw, aby kazdy dzien mial szanse stac sie najpiekniejszym dniem Twojego zycia" Krotka mysl ale mozna nad nia zastanawiac sie dlugo i w rozny sposob. Pierwsze co mi przychodzi do glowy to to ze wszystko zalezy od nas. To my mozemy sprawic ze ten dzisiejszy dzien bedzie wyjatkowy nikt dla nas, za nas tego nie zrobi. To my musimy chciec zeby to co bedzie sie w nim dzialo bylo zgodne z naszymi pragnieniami i normami. Drugie o czym pomyslalam to co ja dzis moge zrobic co sprawi ze ten dzien bedzie piekny, wyjatkowy. Najlatwiej to zrobic dokladajac jakies dzialanie ktore jest dla nas zupelnie nowe. Gdy robimy cos po raz pierwszy to z pewnoscia na dluzej zostanie to w naszej pamieci. Jesli znajdziemy jakas czynnosc podczas ktorej bedziemy sie usmiechac to z pewnoscia przypominajac to sobie jeszcze wielokrotnie ten sam usmiech do nas zawita. Nastepne mysli to te ktore daja zastanowienie nad tym jak piekne byloby zycie gdyby kazdy dzien byl najpiekniejszy w swoj jedyny niepowtarzalny sposob. Ja daje sobie taka szanse:) Jezeli ktos to przeczyta i napisze komentarz to bedzie to dla mnie cos zupelnie nowego i z pewnoscia sprawi ze ten dzien bedzie wyjatkowy i piekny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz