wtorek, 8 stycznia 2013

Prezentacja

Musze przeprosic i naprawic swoj blad. Ja Was nie znam to normalne ale to ze Wy nic nie wiecie o mnie to juz moj blad. Mowie do Was podpowiadam jakies dzialania ktore maja zdzialac swiateczna atmosfere w codziennym dniu a jestem kims nieznanym. Postaram sie zrobic wszystko zebyscie mieli choc szkic mojej osoby. Mam 57 lat wiec moje doswiadczenie jest juz spore. Wiele sie w moim zyciu dzialo ale zawsze towarzyszyl mi usmiech. W mlodosci nazywano mnie "smieszek" a teraz tez czesto slysze ze jestem usmiechnieta i jak to jest mile dla osob wokol mnie. Sa tez pytania kiedy wreszcie dorosne i spowaznieje. Ale po co? Mnie jest z tym  dobrze, ciesze sie ze tak moge i wiem ze kazdy wiele by skorzystal gdyby mogl choc przez chwile kazdego dnia sie usmiechac. Ta moja radosc powiazana jest z wdziecznoscia. Jest przeciez tyle spraw za ktore mozna dziekowac Swiatu, losowi, sobie i innym. Poznalam kiedys taka mysl : Na kazdy klopot ktory nosi ziemia albo jest lekarstwo albo tez go nie ma, jesli jest szukaj go wytrwale jesli nie ma nie mysl o tym wcale" i staram sie wedlug tej zasady zyc i pracowac. To co najmocniej mnie uksztaltowalo to pewnie choroba mojego syna. To dluga historia ale najkrocej mozna ja opisac jako porazenie mozgowe i 32 lata niepelnosprawnosci. Operacje, wozek, poprawy i pogorszenia i ciagla walka o kazdy mozliwy postep. Jest cudownym mezczyzna z pewnymi ograniczeniami ruchu ale z pogodna twarza, z poczuciem humoru i wieloma talentami. Gdy sie urodzil powiedzialam sobie ze musze poczekac ze swoja praca czy kariera do momentu gdy przestanie potrzebowac mojej obecnosci. Gdy dwa lata temu sie wyprowadzil z zona w mojej glowie pojawila sie ta mysl i przypomnienie tamtej obietnicy. Teraz jest moj czas!! Znalazlam i skonczylam szkole NLP jestem utytuowanym magistrem tej techniki. Cale zycie pomagalam innym ktorzy tej pomocy potrzebowali teraz chcialabym robic to na szersza skale. Przygotowuje sie do otwarcia i reklamy mojego gabinetu mam nadzieje ze mi sie to uda rozwinac. Chcialabym pomagac ludziom ktorzy nie radza sobie z trudnosciami zycia. Ich zmiana i pojawiajacy sie na twarzy usmiech jest dla mnie bezcenny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz